Bij Stichting Ruud’s Rugzak, zorgt dat je mee kunt doen! geloven we in kansen voor iedereen! Wij motiveren en trainen mensen om weer volwaardig en zelfstandig deel te nemen aan de maatschappij, met speciale aandacht voor diegenen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Onze missie
Met zinvol werk zorgen we ervoor dat mensen (met een beperking) de vaardigheden en het zelfvertrouwen ontwikkelen om zelfstandig te leven en werken.
Wat zoeken wij?
Voor onze Raad van Toezicht zoeken we versterking! We hebben een plek voor een lid met financiële expertise. Heb je ook affiniteit met vastgoed? Dat is een mooie plus!
Wat ga je doen?
- Analyseren van financiële rapporten en jaarrekeningen.
- Advies geven over investeringen en strategieën, vooral rondom vastgoed.
- Helpen risico’s te beheersen en te zorgen voor transparantie in de financiële processen.
Wat breng je mee?
- Betrokkenheid bij maatschappelijke vraagstukken.
- Inzicht in governance, compliance en financiële risico’s.
- Een relevant netwerk in Midden-West Brabant is een pre.
Wat bieden wij?
- De kans om écht verschil te maken in een sociale organisatie.
- Een inspirerende werkomgeving met respect, passie, creativiteit en innovatie.
- Vacatiegeld als vergoeding voor je inzet.
Interesse?
Sluit je aan bij een stichting die impact maakt en kom ons versterken!
Solliciteren Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de directeur/ bestuurder, Ruud van Gorp via 06-51861585 of via de secretaris van de Raad van Toezicht, Sjaak Sperber, via 06-55346397.
Jouw sollicitatie kun je richten aan de Raad van Toezicht via RvT@ruudsrugzak.nl. Wij stellen het op prijs als je bij het onderwerp aangeeft dat het om de vacature ‘RvT financiën’ gaat.